Monday, October 12, 2009

TAK MUNGKIN KERNA SAYANG....


Untuk pengetahuan pembaca2 skalian, tajuk yang diberikan kepada aku iaitu "tak mungkin kerna sayang" adalah tidak ada kene mengena langsung dengan topik yang akan aku cterkan hari ni.

excely, ape yg aku nk cter nie psal cter hr tue..skang wireless dah tlebih ok so u all fhm2lah yerk...
hmm..yummy2..
za: nape sue?bkak aiskrim mcm nk nangis jer..ais krim basi ke??

sue: x lar..aiskrim sy pth...bnci3x...

ini dia bdk2 xckp mtg..tp dah ckp syarat tuk khwn..hehehe..time aku nk kutuk ko...

wif akak yg byk bg support ngan cooperate..thanks a lot..

bkal pggnti pengacara 3R..RESPECT,RELAX N RESPON???aisyyy xckp korum lak..ape lak stu lg aku nk tmbh yerk????

hmpir2 slesai.... our mission hampir2 complete...wa sukenyer!!!

hmmm fair n lovely???btul2 fair ke??klu aku pkai nie blh jd mcm mka kak ct kter x??

skang aku dah tunaikan jnji2 mu mal...hr tue ko srh upload pic nie dlm blog..skang aku dah tunaikn ye baby...yg pling rendah dn lbar ko dn yg pling tinggi dn xckp besa' adlah sue...huhuhu.. jgn mare..ko yg sruh yerk..hehehe.


pilih3..jgn xplh...mrh2 jer..hehehe

bsannnyer..hr2 jupe kerusi ngan meja...alngkh enak hr2 aku jupe mak ayah aku....

kwn2 yg byk bg sokongan mental dan spiritual...uhuks..btul ke???cnfius3x...


Ntah kali ke brp aku menjejakkan kaki ke Star Craft...?? akupun xtau..huhuhu...bsan tau!!!

No comments: