Monday, October 12, 2009

CAHAYA CINTA ATAU PESTA CAHAYA

Nak thu al kisahnyer???nak,nak,nak..mcm upin ipinlah plak...adusssss lemah semua urat sendi den...cternyer mcm nie..cter ape plak nie??ntah akupun xtau...hehehe..aku jtuh ht ke??hmm maybe??btul ke??hmm xbtul..yg pasti ht aku bercahaya bak pesta chaya tuelah....kwang3x....

excely, Malam Pesta Tanglung dan Pesta Cahaya & Program Handshaking Malaysia Culture pada malam jumaat hr tue sgt best...enjoy tul aku..first time aku tgk byk tanglung2 yg bgntung hayut dn cahaya2 yg bergemerlapan...bahasa apa yg aku gna nie??hehehe aku xpandai berbhsa dn berpuitis so bginilah jdnyer...

Syabas dan sekalung tahniah bt penganjur dn semua ajk program nie...bt adik2,akak2 or abg2 yg xpg yg kuat study kt blik tue..korang sume mmg rugi...bkn slalu kiter dpt join mend2 mcm nie..6ti dah keje sure korang ssh nk pg..tmbh2 lak dah beranak pinak..ushhh..jgn hrp dpt luang ms g program2 mcm nie...

cntik tul!!!!xcyenyer aku...yg aku rs wow!!!smpai tganga mlt aku nsb baik xmsuk lalat jer...first time aku tgk mat2 dn minah2 salleh tue duk menari..mencbar minda tul...pelik bin ajaib..kiter gadis2 melayupun menari xselembut dorang..cayelah...korang mmg power!!!

berbalik lak kt pesta cahaya ngan tanglung tue puaslah kmi duk pose2 kt sna..sume ruang dn celah2 kmi duk pose..smpaikan kamerapun mragam xnk snap lg..pnat!!!!so kiter layannn pic nie..dn anda sndiri yg tntukan best ke x program nie...










































No comments: