Tuesday, October 13, 2009

NAPE RAMAI SANGAT TANYA AKU???

Mcm pelik jerkan title nie..sbnrnyer bak2 bg titlelah aku pling lmah..mcm main teka lirik....isyyy aku nie bknnyer jnis yg ske berteka-teki..beselah otak xbrp nk geliga mcm Kg Geliga kt Kemaman tue...hehehe..sekarang nie dah jadi macam satu musim...mana2 aku pergi mesti ada di antara member2 aku duk bertanya.???nie cnth2 soalannyer
  1. zana pointer dah berapa sekarang?sampai 3 xlagi?
  2. hai, x bercadang nak sambung master ke?
  3. nak sambung master dlm bidang ape?
  4. kalu sambung master confirm kiter blh dpt keje ke?
  5. kalau zana sambung master macamana dgn si dia??

ahhhh bsannyer..pning tau aku nak jawab semua soalan2 nie....tlglah fahami aku...dulu aku mmg dah plan siap2..hbs degree aku nk cntinue studies..1 thn stgh n then aku akn cri keje or keje yg cri aku..aku nk beli rumah atau tanah dulu n finally barulah aku nk cri jodoh plak..alahhh mcm lagu wali band tue cari jodoh...kwang3x...cnfius2....tp apa yg bt aku serba salah plak..hmmm aku nie bknnyer org senang..kalu aku sambung belajar lagi kesianlah kat my parents..

aku pernah suarakan pendapat kat mak aku tp mak kate kejelah dulu..hmmm cnfius2....n then adik aku lak dia lpas SPM dah xmau bljr lagi..keje..llki tue nak msuk minang dia tp dia xmau coz dia nak tunggu aku habis belajar..dia cakap dia xnak kahwin selagi aku xhabis belajar..hmmm kesian kat dia yerk...hmm aku sndiri kinipun terumbang ambing di lautan tak tahu nak settlekan this problem...mmglah pointer aku dah ckup tuk smbg master tp bg aku sume tue xckp lg.. aku blum puas dgn result aku...tmbhn plak result blh mkin naik dan trn..tmbhn lg sem nie sume paper aku membunuh aku tau x..rase bernyawapun mcm sssh jer...tp2 minggu ade kuiz...

hmm mcmna yer...senang citerkiter tgk jerlah nanti...samada aku sambung master atau x..kalu ade rezeki adelah...moga ALLAH S.W.T permudahkan makbulkn doaku...kalu aku sambungpun maybe by research in development plnng n mngmnt....maybe in land development or sustainable development or poverty xpun urban isssues and development..aku sndiripun xtetap pendirian..mcmnalah aku nak lalui semua ini...bsannyer hidupku ini...susah tul nak bt keputusankan...kesiannyer kat aku...

No comments: