Monday, October 12, 2009

SEPANJANG MENJALANKAN RESEARCH CSR DI STAR CRAFT ENTERPRISE (^_^) - EPISOD 2

Hmm pada episode kali ini zana nk critekan sketlah apa yg blaku pd kali ini..susah payah dan pahit manis kami sepanjang menerjah awan nie……wahwahwah…ceritanya begini…pada suatu malam ahli kumpulan GEMILANG telah menjalankan satu meeting tergempar di mana kami berbincang bagaimana nk settlekan asgmnt yg menjerut leherku ini…….akkkkk mati aku…apa lg yer.????tension!!!!!aku dah xblh pk dah…so what?




********************************************************



Inilah epilog CSR KAMI…so kt cnie aku upload sket gmbr pahit mnis kite org..coz otak aku dah beku tuk mengarang…coz this week so byk kuizzzsss r..poning den dibuatnyer…huhuhu..so kiter layannnnn jer pic2 comel nie…hehehe perasan lbih…

Nmpaknyer hanya pic nie dpt aku upload..hmmm usm hotspot..slalu low...slalu ade problem... boring tul...bla wireless nie nk ok akupun xtau...mcm2 isu dah dbgktkan dn disttlekan but isu wireless still jd isu besat n dpt top 3 ranking...wahwahwah ade class gtue...klu ade anugerah cayalah isu nie msti mnang tnpa btandingkan???

No comments: