Sunday, September 13, 2009

CSR....CSR...CSR...




Hmmm..mataku rs mcm nk t'ttp jer tp xleh nk ttp jgk coz otak aku nie x henti2 thinking psal CSR...Ap CSR tue???akupun poning jgk...aku sndripun krg ngerti...yg aku thu CSR nie mrupakan asgmnt aku yg tbaru.. huhuhu.. kami kena kaji isu CSR...ish..ish..ish...nie mrupakn final project akulah... hehehe..kajian penyelidikan falsafah...2009-10 / SKW320.. kwang..kwang... kwang.di mana CSR - corporate social responsibility / tanggungjawab sosial korporat....di mana kami dikehendaki mengkaji isu CSR yang berkaitan dengan syarikat..apa yg aku nk kaji yer??? kebaikan or keburukan???hmmm..aku nk kaji yg baik2 jerlah...selamat cket..huhuhu..tp ap yg baek2 yg aku nk kaji tue??maybe permasalahan berkaitan tempat kerja @permaslhan berkaitan alm persekitran @permslhn tgungjawab berkaitan produk / perkhidmtn or permslhn berkaitan komuniti atau kerajaan..hmmm..hehehe yg tue kna bncg dlm group..tpi..nape sume org bt xthu jer..aku dah cuak tp yg lain2 relax jer....50% tue..kan snang klu sume asgmnt just do individual jer..xyah tgu sume org free..xyah tension2 pk psal org lain....Ya ALLAH bntulah aku...relax2..tnang2 jgn tension2222..maybe dorang duk cuak jgk tp saje jer tnjk relax kot... think positive SUZANA...chaiyoook!chaiyooookkk..!u can do it....hmmm relax cket da....

No comments: